• 2158
  • 248 مرتبه
توقف یادگیری

توقف یادگیری

07 مرداد 1402

توقف فرآیند یادگیری:


بازار سهام همواره در حال تکامل است و کلاس‌های دارایی و روش‌های معامله‌گری جدید معرفی می‌شوند. همه معاملات برای همه افراد کار نمی‌کنند. بسیاری از معامله‌گران مبتدی معاملاتی را انجام می‌دهند اما آن‌ها را ثبت و تحلیل نمی‌کنند. یکی دیگر از اشتباهات رایج معامله‌گران مبتدی این است که کم یا هیچ تحقیقی انجام نمی‌دهند. در حالی که مهم است که بدانید چه چیزی قیمت سهام را تحریک می‌کند، همچنین مهم است که استراتژی معامله را درک کنید، به ویژه در معامله با بازار مشتقات.

 

راه حل: به عنوان یک معامله‌گر، شما باید قوت خود را بشناسید و بفهمید کدام استراتژی برای شما کار می‌کند و کدام کار نمی‌کند. شما می‌توانید این کار را با ثبت معاملات خود و تحلیل داده‌ها انجام دهید. این به شما کمک می‌کند از اشتباهات خود یاد بگیرید و معامله بعدی خود را بهتر برنامه‌ریزی کنید. همچنین می‌توانید دانش معامله‌گری خود را با خواندن یا گوش دادن به مطالب آموزشی، برقراری ارتباط با معامله‌گران حرفه‌ای و بروزرسانی با اخبار بهبود بخشید.

آموزش بورس، آموزش فارکس، آموزش رمز ارز، آموزش ارز دیجیتال، آموزش پرایس اکشن، آموزش معامله گری، آسا، آسا 365، ارزش گذاری، تحلیل بنیادی، تحلیل تکنیکال.