• 2152
  • 243 مرتبه
بیش از حد معامله کردن

بیش از حد معامله کردن

07 مرداد 1402

بیش از حد معامله‌گری:


انجام تعداد زیادی معاملات در موارد زیادی، یکی از رایج‌ترین اشتباهاتی است که معامله‌گران مبتدی در بازار سهام انجام می‌دهند. دلایل زیادی برای این اتفاق وجود دارد. برخی از معامله‌گران مبتدی شانس دارند و در چندین معامله اول خود سود کسب می‌کنند. این باعث می‌شود که اعتماد به نفس زیادی پیدا کرده و بیش از حد معامله‌گری کنند. برخی دست به معامله می‌زنند تا زیان معاملات قبلی خود را جبران کنند. برخی از معامله‌گران به دلیل ترس از از دست دادن فرصت (FOMO)، در بازارهای زیادی معامله می‌کنند. این آدرنالین درونی برای انجام معامله هزینه‌ای دارد. هر تراکنش هزینه، مالیات و کارمزد دارد.

 

راه حل: شما باید تعادل خود را پیدا کنید و محاسبات را انجام دهید. ابتدا، به دنبال یک کارگزاری باشید که به سبک معامله‌گری شما مناسب باشد و کارمزد کمی داشته باشد. سپس ببینید آیا نسبت ریسک-ریوارد ترکیبی از تمام معاملات شما هزینه تراکنش را جبران می‌کند و شما را با بازدهی مثبت رها می‌کند. و گاهی اوقات استراحت کنید. شما نیازی ندارید که در هر فرصتی معامله کنید.

آموزش بورس، آموزش فارکس، آموزش رمز ارز، آموزش ارز دیجیتال، آموزش پرایس اکشن، آموزش معامله گری، آسا، آسا 365، ارزش گذاری، تحلیل بنیادی، تحلیل تکنیکال.