• 2151
  • 243 مرتبه
اضافه کردن زیان

اضافه کردن زیان

07 مرداد 1402

اضافه کردن به زیان:


یکی از مهارت‌های مهم معامله‌گری، مدیریت زیان‌های خود است. بازار سهام می‌تواند جذاب باشد و حد ضرر یک فرصت ویژه است. وقتی معامله خود را برنامه‌ریزی می‌کنید، یک سقف ضرر تعیین می‌کنید. یکی از اشتباهات رایج معامله‌گران مبتدی، افزایش زیان خود است، به این صورت که در زمان نزول قیمت سهام، سهام بیشتری را خریداری کنند تا هزینه متوسط نگه داشتن را کاهش دهند.

برخی از آنها حتی سقف ضرر خود را لغو می‌کنند به امید اینکه قیمت سهام برگشت کند. حتی بافت همین اشتباه را در گذشته در مورد نگه داشتن یک سهم ضعیف به جای شناسایی زیان کرد. نگه داشتن یک سهم ضعیف، نه تنها سرمایه شما را تخلیه می‌کند، بلکه همچنین هزینه فرصت از دست رفته را برای از دست دادن یک معامله موفق هم اضافه می‌کند.

 

راه حل: تحقیقات خود را انجام دهید و بفهمید چرا در حال معامله روی آن سهم هستید. و اگر دلیل معامله‌ تغییر کند، زیان خود را شناسایی کنید. شما فرصت‌های بیشتری برای انجام معاملات موفق خواهید داشت. هدف نهایی این است که با استفاده از سقف ضرر خود، زیان خود را محدود کرده و در معامله دیگری آن زیان را جبران کنید.

آموزش بورس، آموزش فارکس، آموزش رمز ارز، آموزش ارز دیجیتال، آموزش پرایس اکشن، آموزش معامله گری، آسا، آسا 365، ارزش گذاری، تحلیل بنیادی، تحلیل تکنیکال.